غرلی از "جواد زِهتاب"

گزیده ی اشعار ماندگار شاعران دیروز و امروز

من شوقِ پروازم اگر بال و پَرَم باشی

یک سینه آوازم اگر شور و شَرَم باشی

تو روحِ شعری، دوست دارم از تو بنویسم

تا لابه لای برگ های دفترم باشی

روزِ ازَل گم کرده بودم نیمه ی خود را

شاید همان گمگشته -نیمِ دیگرم- باشی

تقویمِ عمرم صفحه صفحه سردی دِی بود

با مهربانی آمدی شهریورم باشی

این رو به پایان را سرآغازی ست عشقِ تو

با من بمان! بگذار عشقِ آخرم باشی

همراهی ام کن تا مگر از خاک برخیزم

من شوقِ پروازم اگر بال و پرَم باشی



نظرات شما عزیزان:

دبیر
ساعت0:44---25 مهر 1390
سلام
وب زیبایی دارید، اگر خواستید مرا لینک کنید تا شما را لینک کنم. باز هم می بینمتان! بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ t در تاریـخ یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, به کوشش غزل |